lördag 9 oktober 2010

Nya mönster i shoppen!


Två nya mönster har flyttat in i shoppen, "Windy Welcome" och "Pumpkin Pleasure".

Alltid lika kul när någonting blir klart, det är mer pyssel med att göra mönster än man kan tro.
Helst så ska det ju bli rätt och så ska det se snyggt ut och så är jag en överdriven pedant.
Det är ett underskattat handikapp!

Vinnarna från tävlingen hittar du om du gör ett besök på min hemsida, www.syverkstan.net.

Så fort jag bara hinner kommer mina julmönster att se dagens ljus, jobbar så det ryker.....

Mitt bidrag till Fat Quarter är i alla fall klart och inlämnat och väntar bara på att gå i tryck.
Alltid lika spännade att få se den färdiga tidningen!


Ha en fortsatt härlig hösthelg, här skiner i alla fall solen.

Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar