fredag 1 oktober 2010

Pumpkin Pleasure

Det är vad jag har valt att kalla min höstlöpare. Jag är faktiskt riktigt nöjd med den, älskar höstfärger. De är på något sätt mina. Förutom lila då förstås.....och turkost....och.....



Så här ser den ut i färdigt skick. Riktigt snygg mot vårt altangolv faktiskt. Får väl ha picnic där.....


Några närbilder

Hösten kom fort och snart är det jul.....törs inte räkna dagarna. I alla fall så broderar jag så att nålen glöder. Tre olika julprojekt har jag på gång, en julängel, en stor julgranskula och en "julkortsficka."



Antar att det blir broderimaraton i helgen. Sedan kliar det i fingrarna att få börja skära till tygerna. Köpte en del fint i Quiltköping, de ligger bara där och väntar på mig.....

Ha en trevlig oktober!?-helg,

Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar