torsdag 30 juni 2011

Då var den undanstökad....

.....min 50-årsdag menar jag. Tidigt på morgonen åkte vi hemifrån mot för mig okänt mål. Första stoppet blev en hotellfrukost i Kristianstad. Därefter gick färden till Karlshamn där jag kände mig som om jag var med i "Spårlöst" ett tag. Skillnad var att jag hade min mamma med mig när vi letade upp stadens gamla BB där jag föddes den 29 juni 1961.


Jag och mamma

Sedan bar det av mot Karlskrona och skärgården där. Vi åt lunch på ett jättetrevligt ställe och sedan äkte vi runt på öarna och bara myste. Dagen avslutades med en jättefin picnic innan det bar av hemåt igen.


Gillar omslagspappret på det här paketet.



Detta fina halsbandet har mamma och Josefin, min dotter, gjort till mig.


Min syster, Johanna, var också med.


 Som ni förstår så är hon min lillasyster.


Kommentarer överflödiga.


Männen i familjen, Conny och Jonatan, var kaffesugna.

Josefin var fotograf och lyckades inte fastna på någon bild denna gången.

Upptäcker just att picnic-bilderna inte är med här, får återkomma med dem imorgon för jag måste få visa vilken lyxpicnic de hade ordnat för mig.


3 kommentarer:

  1. Du har haft en fin dag ser jag... omslagspappret var ju fiffigt. Det kan du ju återanvända ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med dagen :-)

    SvaraRadera
  3. ...å hittar jag bara sladden så har jag fler bilder i min kamera,,

    SvaraRadera