söndag 26 juni 2011

Hemma igen!

Nu är jag hemma igen och kan använda mitt vanliga bredband. Jag och det mobila är inte kompisar.
Igår var det slöare än slött. Så slött att jag inte kunde använda det utan att få frispel....
Men nu...här kommer bilder från vår Ölandstrip.
Jag börjar med sybilder så ni ser att jag lyckades få in lite sytid mellan alla väderkvarnar och fyrar...



Mamma har fått färg i ansiktet.

Jag älskar midsommar.


Blommor i kristallvasen


Mat på bästa finservisen

Blåste gjorde det mest hela tiden och det har ju folket utnyttjat....


....både idag....


....och igår.

Mer bilder:
















Ja, det var många....

I morgon åker jag till Danmark.....





2 kommentarer:

  1. God tur til Danmark. Du fpr det fineste vejr de første dage i den nye uge.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvaraRadera
  2. ha en bra resa till danmark.. Öland skulle jag oxå vilja besöka.. nä nu ska jag sy lite lapptäcken till dockorna..

    SvaraRadera